lördag 23 maj 2020

UFO-Sverige berättar om föredraget på universitetsbiblioteket i Visby



"I dag satte jag mig på flyget för att åka till Visby där jag skulle hålla föredrag för Senioruniversitetet i Almedalsbibliotekets hörsal med start klockan 14. Temat var ufo, spökraketer och så en del om UFO-Sverige och AFU.
Det är alltid roligt att komma till Gotland och särskilt kul att 60 av de 120 medlemmarna i föreningen kom för att lyssna. Bakom inbjudan låg UFO-Sveriges kontakt på Gotland Gunnar Geisle som är styrelseledamot i Senioruniversitetet. Ni kan se honom, och mig på bilden här nedan.
Jag anlände till flygplatsen klockan 12 och blev hämtad av Gunnar varefter vi körde raka vägen till Almedalsbiblioteket och den restaurang som ligger intill. Lunch i form av en matig fiskgryta.
Sedan kom Gotlands Allehandas Lars Schill och fotografen Henrik Rade för att intervjua och fotografera mig innan det var dags att dra igång min en timmas föreläsning på slaget 14."
Citat ovan från 13 september 2018:
https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=52259

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.